Thursday 29 August 2013

Masih belum terlambat....

Assalam semua sahabat.....

 Tajuk pun dah tau apa yg nak yg nak dihuraikan  ^_^

 Masih belum terlambat......untuk ku ucapkan maaf zahir & batin atas segala kesilapan yang telah aku lakukan pada korang samada sengaja atau tidak.Mungkin ramai yg terasa atas gurauan aku pada korang sepanjang perkenalan kita selama ni.

 Sekalung dan berkalung-kalung tahniah aku ucapkan kepada rakan seangkatan kira Cik Tom Tom Bak kita,,hehe diatas pertunangan beliau.Semoga pertunangan ini akan terus menjadi satu ikatan yang sah dan berkekalan sehingga ke syurga.Kurang lagi sorang rakan kita yang bujang ni kan.Syukur sangat2 ke hadirat Illahi.Aku antara orang yang paling gembira menerima perkhabaran gembira ini.InsyaAllah Tom,aku akan menghadiri majlis persandingan mu nanti.Cik Hana Lampe telah pun mensponsor penerbangan ku nanti.Tengkiu Hana.I Lap U!!Hehe..

Ni muka tengah darah manis..x dpt ku bygkan kalau darahnya pahit besok.kwang3x
Tahniah juga buat rakan kita yg sorang lagi Cik Ani yg sekarang ni mengandung anak yang pertama.Mudah2an selamat melahir dan mendapat anak yg soleh/solehah.Si Imm tu bila lagi??hehe..Sabar ko Imm..belum ada rezeki kali.Usaha lagi bersungguh2 ya...hahaha..

Last sekali,yang mana ada budget lebih tu bolehla join reunion kita kali di Pulau Mabul pada 28hb-29hb September ni.Aku balik pada 28hb dan balik kesini pada 2hb Okt.InsyAllah kalau tak dapat reunion di Mabul kita buatlah dibandar jak.

InsyAllah semua perancangan akan direstuiNya.Wassalam.



No comments: